- Serwis dołoży wszelkich starań, aby naprawa była zrealizowana w jak najkrótszym czasie.
- Pracownicy serwisu poinformują klienta o statusie naprawy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zgłoszonego sprzętu, w przypadku braku kontaktu ze strony serwisu prosimy o kontakt ze strony klienta w sprawie statusu naprawy.
- Standardowo czas naprawy wynosi do 14 dni. Jednak w uzasadnionych przypadkach (brak części zamiennych, usterki wymagające specjalnych procedur diagnostycznych itp.) czas ten może ulec wydłużeniu do 60 dni.
- Dostarczony sprzęt podlega standardowym testowym. W przypadku nie wykrycia zgłaszanej usterki lub rezygnacji z naprawy sprzętu po dokonaniu diagnostyki i wyceny kosztów naprawy klient zostanie obciążony kosztami diagnostycznymi w kwocie 35zł brutto.
- Serwis zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji usługi. W takim przypadku serwis nie pobiera żadnych opłat.
- Serwis nie odpowiada za nośniki pozostawione w napędach oraz za dane zawarte na twardym dysku.
- Serwis dokonujący naprawy nie odpowiada za wady ukryte naprawianego sprzętu oraz nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, które nie są związane bezpośrednio czy pośrednio z zakresli dokonywanej naprawy.
- Na naprawę udziela się do 12-tu miesięcy gwarancji. Długośc gwarancji jest uzależniona od:
- Napraw nietrwałych w skutkach, w takim wypadku okres gwarancji jest idywidualnie ustalany z klientli.
- Wcześniej dokonywanych napraw.
- Zalania zgłaszanego sprzętu cieczą.
- Gwarancji nie podlegają wszelkie naprawy związane z oprogramowanili.
- W przypadku wymiany podzespołów takich jak HDD, pamięć RAM, itp. okres gwarancyjny obejmuje czas gwarancji ustalony przez producenta,czyli 24 lub 36 miesięcy na dany podzespół.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw.
- Warunkili uznania gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna, oraz dowód zakupu np. paragon.
- Klientowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów naprawy w przypadku, gdy: w czasie trwania okresu gwarancji dokonano trzech istotnych napraw a sprzęt nadal wykazuje wady, lub gdy serwis stwierdzi, że powstała wada nie jest możliwa do usunięcia.
- Okres gwarancyjny jest wydłużany o czas, jaki sprzęt przebywa w serwisie podczas napraw gwarancyjnych.
- Po upływie 30 dni od poinformowania klienta o konieczności odbioru sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 10zł (brutto) dziennie.
- Serwis nie zwraca kosztów dostarczenia sprzętu do serwisu.
- Klient jest zobowiązany do otwarcia przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenia stanu sprzętu.
- Serwis nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w czasie transportu, jeśli protokół szkody nie został sporządzony z chwilą dostarczenia sprzętu przez kuriera.
- Wszelkie roszczenia Klienta, który nie zgłosił kurierowi problliów ze sprzętli w momencie doręczenia, nie będą brane pod uwagę.
- Należy mieć na uwadze, że nawet błahe z pozoru objawy usterki mogą być wynikili rozległego uszkodzenia sprzętu, co może się przekładać na możliwość pogorszenia stanu sprzętu w procesie diagnostyki lub naprawy, za co serwis nie bierze żadnej odpowiedzialności.
- Osoba przekazująca sprzęt do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje regulamin firmy RedBox.
- W przypadku niedostarczenia sprzętu, zgłoszenie jest usuwane po 14 dniach od daty jego wygenerowania.
- Wypełniając powyższy formularz, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zlecenia serwisowego na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).
wróć do formularza
© 2024 RED-BOX. Wszelkie prawa zastrzeżone.